Ett slags jubileum

Det här är mitt tvåhundrade inlägg. Jippi.
Hade aldrig tänkt att en enda jävel skulle någonsin läsa det skiten jag skrev. Nonetheless hade jag hela 12 personer inne på min sida häromdagen.  Jag känner inte så många som vet om den här sidan. Det är helt läskigt.
Jag vet inte huruvida jag ska fira eller inte. Jag har inte varit på fira-humör idag. Det är den där grejen som inte är som den ska. Ju mer jag tänker på den desto värre mår jag. Satt och var ganska tyst förut. Mådde t.o.m. illa när jag åt. Bakfylla trodde min bättre hälft (den jag bor med). Jag vet att det inte är det. Att faktiskt skriva ner minsta grej om den gör mig en hel del vinglig. Tur att jag sitter ner, annars hade jag nog vält. Jag ber om ursäkt för dagens SMS. När vi ses ska jag göra precis som det står (säger jag nu, men det kommer inte hända då heller), men just nu känndes det fel. Eller jag vet inte. Det liksom ligger och trycker. Och jag har inget med det att göra. Det var liksom det jag ville prata om, men öga mot öga känns bättre. Allt jag står för och vill vara krockar idag med vad jag verkligen verkar känna. Trodde inte jag kunde må såhär dåligt över en sån sak. Jävlarns in i hela helvete vad jag inte vill vara med mig idag. Som jag bäddar får jag sannerligen ligga.
Måste tacka Daniel för en fantastiskt trevlig eftermiddag (eg. kväll) igår. Mer sånt. Och Stina fick mig att tänka på bra saker. Tillsammans med Norrlänningen. Jag ber om ursäkt för allt jag trott om er (
inte Norrland).
Gudars vad det snurrar. Jag mår inte bra av det där.
Får besök till helgen. Ska bli intressant att se vad det kan bringa. Kanske en hel hylla till min lägenhet. en där man kan stoppa in böcker och dvd-fodral utan att de faller åt alla håll och kanter.
Får se om det där inte distraherar mig för mycket i morgon. Behöver få saker gjorda. Massa saker.
Nu skakar jag t.o.m. lite med ena armen. Huvudet snurrar. Ögonen... ja. De gör ju vad ögon brukar göra, fast lite extra. Fötterna är ganska borta.
Återigen skulle jag vilja använda mig av mina vänner Greendays låt för att beskriva min situation.
Brain stew mina damer och herrar:
My eyes feel like they're gonna bleed
Dried up and bulging in my skull
My mouth is dry
My face is numb
Fucked up and spun out in my room.

Eller kanske Gorillaz M1A1. Den har ett bra intro som också förklarar lite:
Hello? Hello? Is anyone there?
Hello? Hello? Is anyone there?
Hello? Is anyone there?
Hello? Is anyone there?
Hello? Is anyone there?
Hello? Hello? Is anyone there?
Hello? Hello? Is anyone there?
Hello? Is anyone there?
Hello? Is anyone there?
Hello? Is anyone there?

Jaja. Happy 200th to me.
Is it the 200 first or the last of 200?
accept me for who I am, cause I sure as hell don't seem to be able to

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits