Hata datorer

Jag satte iaf kickflip igår.

Suck it inwards!

**** Update***

Kan inte säga något om veckan. Har redan skrivit om den typ tre gånger totalt. Avskyr folk som inte ska lägga sig i (för att de säger det) men sen lägger sig i  (för att de är rövhål).

Tog en öl med Daniel på puben. Det var helt mysigt. Blev grymt sugen på att bygga lite på ett MMO. Massa snack om WoW, age of Conan och Test Drive Unlimited fick mig sugen på något fräscht. Jag tror på nästa lego-projekt. Det blir nog bra.

Jag saknar Jennifer. Säg det inte till henne. Jag säger det själv. Sen. När vi ses.
Hon vet inte vad jag vet att hon inte vet. ish.

Veckans låt: Jag äter inte mina vänner - Thomas Di Leva & Refused.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits