Pass på!

Somnade igår vid elva! Herrjärvlrarns! Hann iaf dricka en öl. Men kom varken till kåren eller till Werner. Hade väl bara tänkt mig hälften å andra sidan men.

Vaknade i morses vid 06.15. Kunde inte somna om. Wohoo!
Har kodat lite idag. Men mest varit lite hemma och spelat mitt nya spel som kom 16 dagar för sent från Play. Helt skumt.

Saknar Jennifer.

Och andra också för den delen.

Har varit grymt väder idag. Tog omväg både till och från hemmet. Moders pizzapengar gick till pastasallad som förhoppningsvis finns kvar i morgon.

Kalle visade mig värsta bästa bandet nu också. Jag blir sugen på att se live.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits