Trehundra

Ska se på film hos Danne. Har fått beta-key till hustomtens spel. Har suttit på balkongen hela dagen. Sett världens bästa ryska film (och jag har andra delen kvar).

Nu börjar saker gå lite som man vill. Jag vaknade i morses efter en lugn kväll på puben. Kom hem vid halv två, såg lite Scrubs, somnade vid två men ändå vaknade jag halv nio. Skön dygnsrytm man fått. Men vafasen, smällar man får ta när man är så bra som jag.
Jag kommer hem snart. Känner för att kramas. Har inte sett världens bästa leende7 veckor as of today.

Och just det. Sanna påstår att hennes skrivbord är vackert. Jag gillart iofs. Men eftersom jag tog det som en utmaning så måste jag ju visa mitt som det ser ut den här veckan:

Mitt skrivbord

Vi ses snart. Biljetten sitter uppklistrad på väggen.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ja det var en fin bakggrund min kärra Matte-kompis, men du slår mig inte för det är ingen riktig mac!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits