Göteborg nästa

Take cover. Cause the shit is about to hit the fan!

Random på MP3-spelarn. Creed ploppar upp. Jag höjer volymen. Ryser.
Tack för Creed. De är inte lika bra som Pearl Jam. Men det spelar ingen roll. Har man det här förhållandet till ett band så räcker det.
"In this life that i live, I hope I can give love unselfishly!
I've learned the world is bigger than me, you're my daily dose of reality!!"

Those words are about you.
(totally gay....)

En del folk säger bra saker.
[0] => null
[1] => osup
[2] => fridhem?
(courtesy of Joel)
Helt roligt sagt men ändå bra. Jag gillar hans way of thinking.

Skriver listor just nu! Helt uppfriskande!
Åkte skateboard förut. Det var hur bra väder som helst ute. Mer sånt.

Jo. Och så var det ju det här med Onsdag eftermiddag då... Eller ska jag säga torsdag dag? Totally wired.

***update***
Jävla musik-spelare. Animal Five?! You wanna play hardball?!

Utdrag från min ganska tomma deviantart-sida. Jag har fram till i mrse haft väldigt få besökare på sidan. Men nu har jag t.o.m. en bild favoritad av någon. Ganska sjukt. Utdraget ser ut som följer:

"oaglet has 79 pageviews total and his 9 deviations were viewed 138 times
[....]
His most viewed deviation is
Heartbeats with 102 views."

Ja. Ni ser ju själva vad det är på bilden. Och under vilken kategori den ligger. Internet slutar aldrig att förvåna. Sex (eller anspelningar på) säljer som fan.
Och Sofie: vill du inte att jag har den bilden där så säg till. Jag tar bort den direkt.
(tydligen så syns den inte omman inte är medlem hihihihihi. Här är den)

***Lite mer update***
Sitter och kollar Wikipedia. Den siten har sina stunder. Jag brännde ju t.ex. en kastrull på den siten. Regardless. Lite quotes:
"Nothing aggrivates bartenders more than making mojitos. They really hate it." link

"I'm not gonna call the hospital because you won't learn anything if I do" ok inte riktigt wikipedia, men jag garvade.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits