Kerrnigit

Blev väckt av telefonen inatt. Det var nog det trevligaste som hänt på hela helgen. Jag ville bli väckt. Och så blev jag det.

På onsdag smäller det. Och på torsdag kommer syster hit. Får se vem hon tar med sig. Jag hoppas fortfarande lite.
De ska ju bara vara här till lördag förmiddag, så.....

Nästa projekt blir skitbra.
Det som är nu tar slut iaf.

Jag ska på studentmiddagar. Oj oj oj. Det ska bli trevligt. All the fun, none of the attention. Det blir bra.

***Update*****

Jag överkompenserar för vissa saker. Och nej. Det har inte med storleken av mina genitalier att göra. Det har med vad jag gör och inte säger att göra.
Sug på den karamellen!

Och Erik Mongrain fortsätter att förundra mig.


Jag är hemma om 21 dagar.
Det är 21 långa dagar. Men jag har en grym grej att göra om 18 dagar. Måste förbereda mig snarast. Vet inte riktigt hur den ska gå till.
Det är konstigt. Allt fram tills då känns helt onödigt och utan syfte. Eller mest för att det kanske inte har syfte eller mening. Jag ska mest inte bli något ändå. Alltså jobb-wise.
Orka tänka "karriär" hela tiden. Och särskilt en sån här karriär. Jag menar. Ta
det här som exempel! Herrjistanes!

Hej Ida!

***Update***

Hahahahahahahahaha!
"Kroppen måste ju ha sitt också"
HAHAHHAHA!
<3 morfar!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits