That French chick gone missing

Kan inte ens se vissa ord utan att sakna Jennifer.

Idag har det varit såhär:
Suttit i skolan och ugglat hela dagen. Det har varit över 20 jäkla grader. När vi väl kom hem och satte oss på balkongen var det inte mindre än 40 grader. På solsidan. Men still. Svettades som en gris.
En dålig grej: vi missade elefanten vid affären kl 16. Vi var där alldeles för sent och såg skylten. Det var svinigt av dem att inte säga till en dag i förväg. Och det var dumt av Kalle att ha mat hemma för en gångs skull. Crap.

Blåste eld igår. Kunde inte sova ordentligt. Svettades hela kvällen och när jag vaknade var lakanen helt soaking wet och jag frös. Ganska äckligt, och jag låg inte still alls. Sängen såg ut som en större krigszon när jag vaknade. Uscha.
Innan jag somnade though: Jag vill minnas att jag sagt att v issa saker bara blir bättre och bättre. Jag gillar när jag har rätt.

Gällande studenten: Jag kommer se pimp ut. En sällan skådad sorts pimp. Jag är nöjd med mina kläder. Jag hoppas bara att de jag besöker blir lika nöjda.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits