Inanimate objects

Ok. Snyggaste ögonbrynen i världen. Alyx Vans. Om jag fick ha några ögonbryn framför mig vore det dem. Skit i parallax-vad-det-heter. Strunta i mapping fram och tillbaka. Tekniken bakom spelar ingen roll när resultatet blir så bländande. Åh sicka ansikten de har!

Och när vi ändå är inne på ämnet om saker som man kan tycka om som inte är på riktigt. Jag gillar DOG. Han säger inget. Hans far försöker inte få mig att göra honom gravid. Blev faktiskt lite chockad där en stund. Det var helt plötsligt inte snyggt gjort. Jag gillar saker som
inte pratar, men behövs. Jag kan tänka mig att Ico och Jorda-förhållandet var bra. Jag vill också ha något bra i det jag ska göra.

Min morbror tycker att jag ska skaffa magmuskler. "Det behövs inte många per dag för att det ska bli resultat" (varefter jag får reda på att syrran minsann gör 200 stycken per dag). Usch. Nej tack. Anstränga sig när man är så nöjd med sin kropp som jag är? Tror inte det.
Jag gillar mina armar. Men blev tatuerad inatt tror jag. Den var ganska snygg. Minns inte om det ens var på armarna eller hur den såg ut. Men snyggt var det.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits