Värld av krigs-hantverk

Varit på min första lektion i Skövde. Löser sig bara schemat (som just nu är fucked down) och jag får hem min dator så jag kan få lite jobb gjort så blir det skitbra.

Lekte med Jennifer i går också. Kom till lvl 15 (fuskade på 6an tror jag).

Vill bygga hus med fula färger!

***Update***
Hasse tipsar om det här. I find interesting.

Och just det. Listan över radio-kanaler som går att lyssan på krymper för var dag. Jag gilla rinte var det här är på väg. Det handlar för min del om fler saker än A- och B-listor på P3. Ganska mycket kan komma att stå på spel.
Jag vill passa på att lovprisa min Zen. Den spelar vad jag vill. Heja Zen!

Ubuntu-installationen går inte som jag vill heller. Och den lilla läxa man skulle kunna tycka att jag fått. Ja. Den gör jag inte.
Bad boy!
Och redovisning på fredag. Måste förbereda den as well.
Om någon kan ge mig ett ställe att studera på så vore jag tacksam. Ni som kan erbjuda er en sån plats har säkert min mail. Knock yourself out.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits