Sång åt de döda.

Eternal Sonata var ju inte så bra. Det var ju faktiskt Chrono Trigger. De hade twistat det lite. Men jag tyckte "Chrono Trigger". Eller Cross. Jag minns fan inte ens vad det heter.

Byggt en granat idag. Den är grön.

Ska snart passa på att vinna HPT också. Känns som de största hoten spelade ut sig tidigt. Kimzao BE OUT! Trodde faktiskt att de med sina kåta små reptilhjärnor (no offense) kunde hålla sig längre. Å andra sidan har jag blivit kallad både den ena och den andra sortens sexuell genom mina dagar så jag kanske inte är som de andra barnen. Kan ju med säkerhet säga att jag klarar månaden ut iaf. Skapade behov klarar man sig utan.

Snart är det House.

Det är så järdrarns gott att vara naken. Man blir kall. Men det är smällar man får ta. Och grannen rakt över gatan ger jag blanka fan i. Han får skylla sig själv.

Kommentarer:
Postat av: Little darling

haha ;D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits