Discosaurie.

Du vet. Ratchet and Clank future: Tools of destruction? De dansar där. Ok? Inte det? Snälla nån. Läs på lite nån gång.

AggroMode.Initiate()

Jag är sällskapssjuk. Det kommer gå åt helvete för mig.

Att citera band-texter är som att äta spyor. Det har ju tekniskt sett varit mat en gång. Men det är liksom inte så häftigt den andra gången.
När maten (läs bandet) i fråga var trettiotvå dagar gammal ost-soppa från början så bli ju liksom upplevelsen än värre.
Död. Ond bråd död. Hade jag haft en kula. En enda.

AggroMode.Terminate()

Warning. AggroMode.Terminate() returned failure. Collapse and nervous breakdown imminent.

Fan också. Det kommer inte gå bra.
Nu ska jag titta på DOA (filmen). DOA > Spirited Away just nu.

**Update**
Kom på en grej jag skulle skriva igår.
Tänk er Marilyn Manson. Rockstjärna. Man. Häftig. Smart som stryk!
Tänk nu raka motsatsen.
Tänk Gustaf Norén.
Vilken jävla sopa.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits