Trött

Med 96k i skulder som bara växer vill jag flytta härifrån, fly landet och bara vara. Kanske t.o.m. med någon.
Jag fattar inte att folk orkar med livet.
Beakta! Jag är inte självmordsbelägen. Jag är hur glad som helst med mitt liv. Men jag kan inte fatta hur folk orkar vara 9-5-människor. På min skola fuskas det till höger och vänster både från lärare och elever. Mest skumt att det är från lärarnas sida. Alla fuskar med allt hela tiden. Jag kan inte förstå hur folk orkar med 9-5! Jag ska tamigtusan bli tågchaufför eller tidningsbud vad folk än säger. Jag skiter i att mina skulder inte är betalda förrns jag fyller 48.
Usch nu blev jag deprimerad igen.
Men innan tåg-karriären ska jag bygga världens bästa spel. Basta.

Jo, och om ni undrar:
OkCupid - Free Online Dating

Jag somnar snart
Illa.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits