Feedback'd

Såg Waterhorse: legend of the deep nu. Håll er borta från den.

Fick en lapp till idag. Den var värre än förra. 2 veckor > 24 timmar kan man säga. Men jag räknar ner. Till massa grejer. Malmö, Tyskland, hemmet, Gabriel och fest. TILLEXEMPELT.

Jag tröttnar inte.

***Edit lite senare***
Jag brukar inte räkna dagar och sån skit, men jag gjorde en liten app på min google-sida som räknade ut hur längesedan jag och Jennifer blev tillsammans. Slumpen föll sig så att det idag är 666 dagar sedan vi blev ihop. I rest my case.

***Update, nu är jag rädd***
Errmm.. Det är tydligen också 66 dagar kvar till det datum då vi blev ihop för två år sen...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits