Men Det Blir Inte Med Tåg

Satte mig i skolan nu. Vädret utanför gör mig dock bara frustrerad. Jag har faktiskt suttit här lite, tidigare idag så jag kanske får gå ut?
Jag går ut och tar med mig kameran. Det blir bra. Det sitter massa häftigt folk och grillar och har sig överallt. Någonstans borde jag hitta något att ta kort på. Vet ju vad
jag vill ta kort på egentligen. Det kanske jag får sen. Gillar inte "sen", även om det är bättre än "förut".

Nu har jag dessutom rört runt mina papperslappar när jag skrivit så kanske bäst att bara sluta att sitta här. Min lägenhet är faktiskt snäppte trevligare än detta rum. Heja balkonger!

Mer än 70 dagar har gått sedan jag var hemma. Tror det är 76, men inte helt säker. Visst har jag haft besök och så, men det finns några som jag inte träffat alls på den tiden. Har inte rakat mig på några veckor heller, kan inte minnas hur länge det har gått, men jag vill ha av det ganska snart tror jag. Det är inte snyggt (jag har dålig skäggväxt) och det kliar ibland. Får behålla det förbi redovisningen iaf. Vill visa mamma.
Jennifer vill säkert vara medbrottsling när det åker av också.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits