What Just Happened Here?

Dansar runt till Limp Bizkit och Lillasyster på mitt golv medans jag "städar". Slog mig att festen (som alla är bjudna till) infaller på grund av det datum som jag nämnde häromdagen. Eller rättare sagt. Jag och mamma firar 66 år ihop på det datum som hade med alla sexor att göra. Fler sexor! Dessutom var det den sjätte i söndags när jag kom på allt.

Jag är rädder.

Hoppas lite på att Juden ska komma. Det hade varit sjukt mysigt. Fan. Det är ju den 7e! Då är det ju avslutningskalas för min skola också. Samtidigt kan man säga. Spännande värre.
Måste dra Tyskland.

"Och vad hon än sa, var det till mig
Den där fantastiska varelsen var min tjej."

Martin visar efter ett par album återigen var det blå skåpet ska stå.

****

Your flower broke. Sorry. Har spontan-lagat den. Men den åker nog ut när jag flyttar.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits