I'm also into cats.

You're supposed to say Uno you cheating son of a bitch, it's a mexican game.

För 19 veckor sedan var det varmt. Då åkte jag skateboard och studerade i skolans bibliotek. Nu har jag blivit 58 erfarenheter  (inte räknat alla, men de flesta handlar om förhållande till människor) rikare och det är kallt som stryk. Det vill jag inte. Jag vill ha varmt.
"Vad ska du göra sen?"
Tack för den. *jävlaskitsmiley*

Kanske ska börja kolla på hyresrätter på andra sidan jorden...? Det vore coolt.

Men först! Två AI-labbar som inte är klara, och ett projekt som ska ta över all min tid!
Damn it. En hel tenta före det också. Trist.

Året började halvdant. Men ojsan så bra det kommer att bli. 2006 beware!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits