Is all about <7

Kollar Superbad. Jag vet inte hur amerikansk eller representativ filmen är, men jävar vad alla går omkring och är kåta. Jag vill minnas att jag var så konstig när jag var liten också, men jag kommer inte på det. Några riktiga killar har jag inte umgåtts med heller verkar det som. Riktiga pojkar är ganska jobbiga. Kan inte se sex-skämten ordentligt tor jag. De går inte riktigt ända hem.
Poliserna though: Bra skit.
Åldersskämten: Också roliga.

Men varför sex?
I. Don't. Get. It.

Bra film ändå.

***Update***
Ryser än idag av "The White Tree". Ellen vet exakt när.

**kl 16:30**
Kan det vara så att jag har min första söndag utan att må skit? Utan att vara arg?
Bara 8 timmar kvar av dagen så vafan. Man kan ju alltid hoppas.

Hur mycket gillar du
Kim Possible?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits