Pandasoppa

Hur många gånger till funkar det?
Damn.

Världens bästa spel alla kategorier är:
Portal.
På jävligt nära andra plats:
Psychonauts.

Jag och Kalle sitter och spelar det nu. Det är fantastiskt ner i minsta beståndsdel. Allt är inte helt hundra, men designen är så fenomenal att det inte gör något att man inte sätter alla hopp eller att grafiekn buggar ur till och från.

***Senare på samma dag***

KAN inte hjälpa det.. Men jag blir helt shaky av sån skit. *jättesvordom*^4

***Uppdatering på kvällen***

Vem som vill får hjälpa mig. Det får inte vara knark eller sprit.

Gabriel diktar:
Ost är som flickans lilla, smakar gott men luktar illa.
(Don't blame me, I'm just quoting)


Never mind. Jag kan inte stå för det.

Kommentarer:
Postat av: Agnes

sjukt läskigt. har aldrig sett nån använa ordet pandasoppa.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits