You break it you buy it

Har länge velat svara på såna där frågor. Du vet. Såna som man får och ger till varann via mail, bloggar, gästböcker och "Mina vänner"-böcker. Tyvärr har jag aldrig hittat frågor som passat mig. De är antingen för tråkiga, för vanliga, för klämkäcka eller så bryr man sig inte om vad man svarar för ingen komemr läsa ändå. Så jag hittade på mina egna frågor. Eller snarare: de kommer fram lite då och då, och jag vill få frågorna stälda till mig men ingen frågar mig någonsin, så jag får fråga själv.

Vilken kroppsdel har du aldrig varit nöjd med?

Men jag har alltid varit nöjd med min kropp. Jag tycker jag ser fantastisk ut. Det säger Syster Sofie. Och hon har rätt ibland.
Seriously?
Jo. Den är het. Kolla. Inget fel någonstans. Schyssta smala armar, mage som folk kämpar för att få, hår som alltid ligger där jag vill, stora tår och så luktar jag gott.
Vad vill du ändra på dig?
Mina fingrars ständiga kontakt med ansiktet. Jag pillar på minsta lilla förnimmelse till finne eller pormask. Det hade varit skönt att sluta med det. Knäcka fingrarna har jag nog slutat med helt, men det där jävla ansiktet (och ryggen) blir antastade av mina händer så fort de får en liten liten ledig stund.
Varför har du ingen porr?
För att jag inte har fattat grejen. Jag är kille. Alltså ska jag ha porr. Men jag har aldrig haft behovet av porr. Har sett ytterst lite i mina dagar, men det jag sett har varit mest
fantastiskt roliga saker. Så det har inget  med att det är kvinnoförnedrande eller kränkande mot tittaren på något sätt. Jag är inte så insatt att jag kan säga det.
Sämsta musiken i världen?
Alla kategorier någonsin? Måste vara nån slags trance eller nå' annan skit. Jag har länge sagt Depeche Mode, men det har visat sig att de har gjort en eller två bra låtar. Det finns saker som ligger utanför skalan. Men de sakerna ska inte få mediauppmärksamhet. Let's just say this: Hultsfredsfestivalen är off.
Snyggast? (fick den frågan av Juden en gång om jag ska vara ärlig)
Kan faktiskt inte svara. Tyvärr. Jennifer är den vackraste människan jag känner. Men sådär på rak arm snyggast liksom? Jag vet ju inte sånt! Jennifer är skitsnygg. Varför ska jag vara tllsammans med någon jag inte tycker är skitsnygg?
Hon är nog snyggast. Har ingen sån där kändis som Juden vill att jag ska ha.
Oroligast över...?
Men framtiden för i helvete! Vad ska jag göra efter den här skolan? Då står jag där igen. Vid någon slags déjà vu för vad som var för tre år sen.

to be contd.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits