Till Werner

Werner tyckte det var tråkigt att jag inte skrivit nånting. Så here goes.

Master Chief dör inte. Och spelet tar inte slut. Sure. The fight is finished. Men det tar inte slut.

Jag drack alkohol igår. Jag spydde. Idag har jag mått illa. På fler än fyra sätt. Just vissa saker är så störande och jag tycker det är dumt att jag inte kan säga det rakt ut, utan att jag istället tror mig framföra det när jag är full. Men det gör jag inte. Budskapet går inte fram. Det kommer inte längre än mitt huvud. Så fort jag öppnar munnen är det något annat som kommer ur den. Fel grejer. Rätt grejer, fast ändå fel. Och det mår ingen av oss bra av. Damn. Hell. All.
Ska skaffa mig en ryggrad en gång. Men inte nu. Nu är jag bara ryggradslös och irriterad. Mer irriterad än någon kan ana.
Jag har velat skrika förut och jag vill det gång på gång. Damn screamin shit.
Fuckles!

Varit oproduktiv i slutet av den här veckan. Det kommer jag få skit för till slut. Längtar till skolan är slut. Eller iaf tills i vår. Då slipper jag konstiga kurser på andra skolor och kan koncentrera mig på ett brunfärgat hotell. Det ska bli bra.
Men har jag ingen ork nu så är ju frågan hur jag ska få ork då. Och det där är ju fortfarande kvar. Jag vill ju det.
Jag måste vara masochist. Ingen mår bra av outtalade saker.

Nu vänder sig min mage lite igen. Skit också. Tror jag åkte på lite förgiftning i går.

Vill skrika. Helvete!

Skit.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits