For the Horde

Var i Ronneby i går.
De lekte med eld där. Inget eldande igår dock. Bara massa torr-lekar. Men på allmän begäran så ska jag redogöra lite om hur det var och om jag ska fortsätta gå dit eller ej.

Eldartister är lite speciella. De här var inget undantag. Dessutom var många av dem lajvare. Inget ont om lajvare. Men jag och speciella folk är inte riktigt den bästa kombinationen.
De hälsade på varandra som sexuellt frustrerade fransoser. Jag var glad att jag var ny där. Vill inte vara en del av deras gemenskap på alla plan riktigt.
En del var dock lite väl övervänliga i sitt hälsande på varandra och jag tror att jag snappade upp inte mindre än tre par. Konstellerade av fem flickor och en pojke. You do the math.

Så speciella folk är de alltid....

Men jag tar mig nog dit igen när jag kan nästa gång.

Lev väl! Jag saknar er alla därhemma (avundsjuk på Karin som är hemma nu *lessensmiley*)
/Roger

[just det. Ida ville att jag skulle nämna henne. Nu har jag gjort det.]

Kommentarer:
Postat av: phia

vet du nån knasig en som heter Carl-Johan som håller på med sånt där i Falköping??
*jagvetintevaddetheter:(*

wihu! ;)

2005-11-17 @ 23:18:18
Postat av: phia

ja, iaf, han, Carl-johan, som är 23 är också med som körsångare i musikalen.. och han är så himla äcklig, fråga zandra!
Kastade de ut dig?!

2005-11-19 @ 13:10:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits