Night of the living Roger

Vi spelade in zombie-film igår!
Det var hur kul som helst. Jag var zombie. Jag åt upp en tjej. Det var äckligt. Jag mådde illa hela dagen. *sadfacedsmiley*
Blev lite kladdigt och så.

Kommer bli mycket intressant att få se slutresultatet.

Med anledning av
Krull Productions senaste alster, så vill jag göra film. En film som går ut på ingenting. Men den ska bli bra.
Och häftig.
Och manlig.
Jag har även hört att  människor som arbetar med film får mycket pengar och vackra flickor. Hmm... Zombie-grejen kanske leder någonstans.

*Credit till Salkin för dagens fyndiga rubrik.



Uncle Zom' wants you

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Roger du ser så creepy ut! I den där munderingen får du inga girls bara så du vet. Uschabuscha! Villse denna film sedan! Tack...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits