Roger sparar pengar

Jag har hittat ett projekt.
Ett projekt som inte har med skolarbete att göra. Det kommer bli ett dyrt projekt. Därför kommer jag nu att börja spara pengar.
Det kommer att bli ett kul projekt. Ett sanslöst roligt projekt.

Ännu en ljuspunkt.
Förvisso utom synhåll än så länge, men den finns där.

Och i morgon är det sista skoldagen den här veckan. En söndag i skolan känns föga upphetsande för många. Jag bryr mig personligen inte så mycket när vi går i skolan. Jag är trött på mest allt nu för tiden.
Men jag kommer att få ny ork snart. Första ljuspunkten rör sig närmare.

/räknar ner.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits