The far side

Vi var på andra sidan stan idag. Skitlångt. Cyklade en massa. Hittade INGA fler stenar. *litebesvikensmiley* Men jag har fått massa bra idéer till baret. Ganska kostsamma idéer, men jag kan sakta bygga mig framåt.
Har även satt upp en liten ekonomisk plan. Hittills: Positiv. Men nästa vecka kan det kanske bli Danmark.
D'Oh!

Ja. Nödvändigt. Vill ju kunna ha en respektabel lägenhet att bjuda in fok till.
Därför har jag städat stora delar av dagen. Det komer inte besök (som jag vet om) förrns om tre veckor. Men det ska börjas i tid. Jag har tvättat också. *nöjdmedmigsjälvsmiley*

Sen vill jag dansa också. Heslt med min syster på ett nattklubb/discotek/bar/vardagsrum/vadsomhelst. *saknarsmiley*

Ppå tal om syskon, systrar, vänner, familj och andra ohängda personer. Jag har kommit på att  ni därhemma måste ha det så mycket värre än mig. Ja, ni som saknar mig (om det finns några som gör det). Ni bor ju kvar på samma ställe och kan förknippa massa platser med mig. Jag har förmånen att inte kunna förknippa det här stället med någon av er. Hence: Saknar er mindre. Ganska lite faktiskt. Jag vet att det blir jätteilla om jag kommer hem. Sist gick det ju sådär *munnennedåtsmilery*. Men det är bara att ta sig samman *biterihopsmiley*.

OM det finns någon som saknar mig. Ni har mitt mobilnummer. Vilken tid som helst på dygnet. Jag har den med mig jämt. Har på senare tid *hostarlitesmiley* kommit på att den är ganska ok att ha med sig.

Nae. I'm off to check out some tickets for Denmark.

Må bra, lev väl! (gör ni inte det, ring mig)

Kommentarer:
Postat av: phia

trummor e alltid bra!
hur går det med baren??
:D

2005-09-25 @ 13:05:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits