Veckan i återblick

Kom för bara några minuter sedan på att jag måste redovisa min vecka.

Den började. Jag kommer inte ihåg nu. Det känns som en evighet sedan. Men jag tror att det var efter helgen då min syser gjorde mig omåttligt sur. Jag är fortfarnade arg egentligen, men det kommer vi till alldeles strax.

Vi har i veckan påbörjat vår andra hälft av höstens kurser. Det är grunder i mediateknik som har stått på schemat den här veckan. Eller schema är ett relativt ord. Högskola bringar fritid. Fritid och ansvar och vi har varit i skolan tre gånger denna vecka. *snettleendesmiley*
Vi skulle ta kort på tre saker som skulle sättas samman med en annons, en tidningsartikel och ett bokomslag. Jag och Tobias gjorde detta. Tobias är Sofies vän. Från Augustibuller. Det blev ganska bra. Inte helt superbra. Men det finns ju alltid plats för förändringar.
Sen filmade vi varann också. Det var mer roligt och resultatet blev bättre än med fotona. Och att se de andras porträtt var också roligt. En del var sisådär, men överlag var det trevligt.

Det hände sig dock att jag under den sista av dessa filmer blev riktigt förbannad. Hence: det arga inlägget i mitten av veckan.

Som tur är så har jag en syster till. En som kan lugna ner mig. Tack.
Så vare sig jag fortfarande är arg eller inte så fick hon mig att glömma det.

Sedan känns det som om jag har grava minnesluckor. Om man inte gör något så minns man det inte. Fredag var jag ledig. Så jag gjorde inget på hela dagen (ni som känner mig vet att "inget" är samma som att "spela").
På kvällen gick jag ut. Det minns jag! *stortleendemedglimteniögatsmiley*
Följde med Per (min rumskamrat) till vad jag trodde var en grillfest med folk ur klassen. Fel! Det var .smoerklick. Den förening som främjar... främjar... Ja. Jag vet inte vad de främjar. Jag har ingen aning. Men de finns på skolan. Och är galna som få. Tänk er Lars. Nu tänk er Lars full. Sen tänker ni er 15 stycken fulla Larsar. Såna är .smoersex.
Och sen öppnade de "donken". Då blev de inte mindre galna.
Det var hur kul som helst *hopparuppohnersmiley*.

Och gårdagen försvann också spårlöst. *ledseniögatsmiley*

Idag har heller inte barit en händelserik dag.

*******
Veckans känsla:
Clawfinger - Don't get me wrong
Ingen djupare mening. Bara världens bästa visselsolo. Och må-bra-känsla över hela låten.

Random excerpt:
See me be me hear me fear me
What is the truth is the truth near me
School me fool me rule me drool me
What is the truth what is the truth full me?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits