SP3ciell

Special Ed says:
Inget fel med att vara lite
efterbliven.

***Edit en liten stund senare***

Jo. Smekte in mig lite på Sannas hemsida. Riktigt söt n all that. Passa dig för TVspel du inte gillar gumman!

Sitter och lyssnar på Tommy Tiernan och skrattar för mig själv. Har byggt en liten bild också. Den är passande under någons julgran. *tänkersådetknakar*

Har byggt en hel applikation i OGRE också som vägrar fungera. Inte nog med att den ofungerar den hatar mig. Jävla OGRE. Sugen på att göra något. Fast ändå inte. Kanske ska skriva lite *hemligsmiley*.

**Update efter att Werner tittat förbi***

Men vafan i helvete?!


***Update***

Det är uppdateringarnas dag idag. Kom att tänka på mitt telefonsamtal i går eftersom jag sitter och blir anklagad för diverse saker just nu:
Ni vet inget utan konkreta bevis. Ni tror ni vet. Men fuck off!

HIttade en ny Captain Morgan's igår också. Vill inte dricka den. Bastards.

***Update igen (Jag går hem snart)***

Nu kan Ida vara avundsjuk på mig. Eller glad åt. Eller vad fan hon vill. Jag äger.

Kommentarer:
Postat av: Ida

1. Fyfan vad kul! They don't care what you call them. They're retarded
2. Vafanihelvete: HAHAHAHAH
3. Drick den I'd say
4. Vi vill inte veta, men vi vet
5. I'm a girl and I'm me. Jag är alltid avundsjuk. Måste jag dela med mej?

2006-12-09 @ 12:28:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits