Helg.

För er som vet vad Göteborgshelgen gick ut på: Den har blivit utkonkurrerad som bästa helg i år (som jag för övrigt måste säga inte har motbevisat mig). Tack som fasen för fredag natt. Visst. Somnade kanske inte när jag skulle, men att åka till Karlshamn och må så bra som jag gör nu. Värt all vaken tid i världen. Jag vet vad jag kommer hem till nu. Jag behöver inte ens komma hem till det. Jag vet att jag har kvar det ändå. Jag mår kanske inte helt hundra, men jag mår välare (morbrors uttryck) än vad jag hade gjort utan dig och den du är. Jag vet inte vad du siktar efter, eller vad du vill på något sätt. Men sättet du tar dig dit på är hur roligt som helst. Har inte skrattat och mått så bra på länge. Och jag brukar ändå må ganska bra. Vi ses snart. Jag vet när. You don't. *kanknapptbärgamigsmiley*

Lilla fröken har blivit stor. Bytt namn och grejer. Ska ändra i telefonboken snart ska du se.

Ida både räddade och förstörde sista måltiden (som min far hade valt att kalla den). Tack. Tror jag. *smiley*

Och just det. Roger- Ida 2-0. Synd och skam.

Nostalgiade nu. Det var ju dumt. Riktigt gamla grejer.

Om någon undrar varför det finns så många hyperlänkar i dag är det för att förvilla Ida. Hon tror sig kunna knäcka nästa hemresas datum eftersom jag hade skrivit ner det här och hon inte märkt det.
Jag säger bara GLHF. *fnissar*


***UPDATE****
Och just det. På tal om drömmar. Jag har kommit in i något slags drömmigt tillstånd. Jag vettefan varför, eller hur jag ska ta mig ur det. Men jag liksom flyter omkring och väntar på något. Jag kan inte ta mig för något och jag vet inte vad det är jag väntar på.
WTF is up with that?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits