13 dagar till hjul

Ha-ha. Ordvits.

Kan inte bärga mig tills jag får visa det bruna hotellet för världen.
Har prov på måndag. Och i morgon. Läser inte alls på duktigt. Bryr mig inte så noga. Ser i kursplanen att det inte är avgörande för godkänt. Det är lite skumt. Men jag har också hört att det ska vara bra om man fortsätter läsa datakomm. Det ska inte jag. Det är tur det . Jag gillar det. Men det är lite för mycket "läsa-in" och lite för lite logik. Och rapporten som ska skrivas. Och så ska jag göra ett spel i den andra kursen. Voine voine. Iofs har spelen i den kursen hittills hållt låg standard. Så går det när man tar folk som inte har programmerar-bakgrund och ber dem bygga saker.
Jag ska åka efter Roskilde. Nån långtbortstans.
Jag anar att jag kommer hem fortare än kvickt. Må så vara.

Jag gillar en del saker. Andra inte.

****

Jennifer är supertärnan i morgon. Det är coolt.

För er som undrar:
1. Supertärnan
2. Tärna
3. Tärna minior
4. Tärning.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits