Trista typer

Min granne suger allt sugigt som någonsin sugits.

Kommer hem och ber min andra granne sänka musiken innan han ens hunnit till sin egen lägenhet. Vissa förtjänar att få spö. Om någon kan komma på hur man ska få ut honom ur huset utan att bryta mot lagen
kontakta mig. Om någon har ett hållbart förslag även ytanför lagens gränser så säg till då också vafan.

Kan man få någon vräkt p.g.a. tristess? Hmmm..... Tål att tänkas på....

*****

I övrigt har jag hittat hur man kan implementera Ogre i C#. Det innebär att en lättare spelmotor kan börja byggas mot en 360.

Och vad det gäller helårsprojekt kan jag vara med. Fast då med en grupp som vill arbeta. Eller åtminstone anstränger sig mer än andra. Jag nämner inga namn *eyeroll*

Peace out!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits