Artificiell ointelligens

Har fått en del positiv respons på min europa-karta.Träffade Werner igår och han undrade om vi skulle åka i helgen. "Vi tar ju vägen genom knarket så klart".
Yeh... Well... D'uh!

Har löst massa programmering idag. På under en timme. Det här blir en bra dag. Heja mig!

Och just det. Vaknade med Werners skitlåt på hjärnan. Har glömt den helt nu men minns återigen att jag ska se
Red Hot Chili Peppers i sommar. Jag är såå lycklig.

Jag kommer inte hem idag. Jag har löst mycket. Men inte så mycket. Trodde jag skulle hinna. Men inte då. Sen har jag ju faktiskt ett vad att tänka på.

****Update****

Har de två bästa konversationerna på MSN just nu. En med Gabriel om naket, pungar, flickvänner och bög.... ish

Och en liten med syrran.

Jag är naken.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits