Internet in da house

Internet börjar greppa mig jävlar nu.
Efter att försöka få igång min mail igår, eller snarare under tiden, så startade jag ett nytt mail-konto men även la till mitt andra mail-konto. Två tomma konton som inte används till någonting alls och som jag inte vet vad jag ska ha dem till. Men nu ligger de där och det känns [punktpunktpunkt] absurt.
Det ena kommer jag att använda till msn åtminstone så jag får se till att alla jag vill prata med har det.

Vaknade för övrigt av att marsch-orkestern gick förbi utanför fönstret. Det var halvkul. Speciellt som jag tagit sovmorgon. Nu är det så att jag kanske inte ens ska gå ner till skolan. Men jag måste. Vi ska visa upp vårt inte alls färdiga spel på torsdag.
Hade jag brytt mig hade jag legat sömnlös. Nu gjorde jag ju det. Men det berodde på helt andra saker.

I övrigt.
Det här är helt sjukt. Han är inte normal.

***

Update i skolan:
Orkar inte jobba. Jag bryr mig inte om det här skiten längre. It sucks all ass.
I vilket fall, sitter och chattar med lite folk. En folk som jag inte pratat med på länge. Jag har inte haft något att säga tidigare och människan i fråga är enformigt formad i skallen. Men helt plötsligt tror den att jag sjunkit till samma nivå som han/hon/den/det. Och då går det helt plötsligt bra att prata.
Jag gillar inte tråkiga människor. De är tråkiga.
Ångrar mitt torsdags-köp mer och mer. Folk är enformiga i huvudet och jag saknar good old times.

Men när vissa delar av bekantsskapskretsen faller bort tillkommer andra och jag antar väl att det är oundvikligt. Detta verkar vara ett återkommande ämne i mitt huvud.

ArgBlargs.com verkar ha öppnat för allmänheten nu. Jag var där ett tag. Men för er som gillar att spela bra spel (inte dåliga) samtidigt som man får levla och samla gear så är detta faktiskt en bra site. Besök och testa!

*** tre sekunder senare***

Oh lord! Jag fick ett mail nu! Det är spelning på fredag. Vad ni kanske inte ser i det där är Annexet Firecrew. Det finns eldblåsare på skolan?! Holy hell!
Iofs. Grupper av sådana människor är ofta lite skumma. Men jag är grymt intresserad av att ta mig dit. Ska åtminstone titta på dem på fredag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits