Amerikaner är ganska slöa (i huvudet)

"Family Guy. I... have nothing but disdain for the Family Guy. The show, I mean. Boring. Jokes with no punchlines. More referential than all the Beastie Boys albums rolled into one. But hey, maybe the game is great, right? Who's with me?"

- Jeff Gerstmann,Senior Editor of Gamespot.

Hmm..... I'm just sayin'

Det hä' ä' Kalle

Jag är ful (rofl)

Hallon Duell säger:
http://rogerskogh.istheshit.net/
Vicke säger:
HAN är ful


Holy shit famous!

Livstecken

Jag lever.
Bara så ni vet.

Tillbaka till hemfriden v.2

Tillbaka i Karlshamn.
I promised myself I would cry.
Men skiter nog i det.

Ska stjäla en skiva av Kalle nu så jag kan kolla Heroes på TVn. Har saknat min baslåda. Och Sonic. Inte matten. Men den måste jag åka till i morrn iaf.

Tillbaka till hemfriden

Ida knäckte det.
Eller ja
Hon hörde farfar säga det. Så hon knäckte det inte as much as overheard a conversation.

Mysjesper ska nog sluta spela. Goddamn that feels good. Kan vara skänt att ha någon att spela med när Oscar återvänder till WoW efter 20 minuter Gears of War.

Får se om jag stannar tills på torsdag eller inte. Finns de som vill att jag gör det. Me included.

Varje helg hemma mår man bättre och bättre. Det är sjukt.

hits