Land ohoy

Hittat lite nya grejer idag. Både i skolan och på internet
Fast skolan är ju internet. Eller. Internet är skolan. Jag vet inte riktigt. oPercy hjälpte till lite med Wordpress idag. Verkar mysigt värre. Får bli det på nästa sida jag bor på.

Och så har Xna visat sig från sin sexigare sida igen. Det här blir nog en bra dag innan jag somnar.

Har tankat Spiderman Unlimited också. Besviken på stilen eftersom det var vanliga spindelmannen fast typ någt nytt meck. Tacka vet jag snygga och häftiga cel-shadade Spiderman the New Series.
Donikas fel att jag snöade in på det här nörderiet.

Oh. Vill ni skriva till mig så gör det vafasiken. Den lilla söta rutan till höger här.

(
sakna)

Bråk och stök

Massa xmen-snack med Donika. Två envisaste människorna på MSN ska försöka övertyga den andre om vilken superhjälte som är bäst. That just don't do it. Väldigt svårt att komma fram till något.

Kollar trailers också. Och vill sova.

Fick min skateboard idag. Den var liten påstod Kalle. Men jävlar så röd den var. Väskan som följde med on the other hand though. Den var liten som fasen. Bror får nog den när vi ses nästa gång. Vilket borde bli mot slutet av månaden. Om jag hinner. Då är tentan förbi, men projektet tar sin början.

Jag gillar inte att växa upp.


Och just det. 2007 suger. Eller ja. Det är ju inte dåligt. Men jämfört med 2006 så. Ja. Nothing beats that.

Jag kommer få grymma problem med hyran i höst också. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Känns ganska kört för min del. Fick svar i dag i alla fall. Så nu får vi se. Några mail kvar.

Peace out!

***Update****

En del saker sväljer man. For how long? Three inches?

Penisar på TVn

Jopp. Bullshit visar snoppar för hela slanten. Jag och GB sitter och MSN-tittar.
Ida kommer vara sur för att hon missade.

Värsta upp-och-ner-dagen. Eller veckan. Eller mest bara perioden. Jag vet inte. Får inte svar på de mail jag vill ha svar på. Programmeringen bråkar hela jävla tiden.

Det kommer vara skönt när jag slutat den här skolan.
72 % jobbar inom den digitala mediebranschen. Gissa en gång var jag hamnar. En gång!

Ta mig härifrån. Eller kom hit. Bah. Skitsamma.

Gjorde semla till Bongen idag. Och oPercy. Det var lyckat. Sen kollade vi Heroes. Ja, vi laddar hem det olagligt för att ingen i Sverige visar det i lika snabb takt som i USA. Sorry världen. Vi är olagliga.

Har tagit väldigt lite kort på sistone. Lite synd. Måste göra det. Är ju trevligt med kameror.

Hoppas att jag får min skateboard i morgon. Och Crackdown. Känns som att posten och det där andra bolaget inte riktigt har koll på saker. Var är paketen vi beställd ei mitten av förra veckan? Jag vill ha mina grejer. Fick iaf en Superplay i brevlådan. Liten tröst. Men bara liten.

Dagens Youtube-tips är som följer:
Kandidat 1
Kandidat 2

Oglad

Vaknade förbannad. Blev bättre efter frukosten. Men inte bra.
Ska tilläggas att jag vaknade 13.30 så det har lit emed saken att göra att hela dagen är wasted nu.

Har också sett att jag missade
Cumshot Hookers på 1000 volt för två veckor sedan. Jävla skit. Gjorde inte saken bättre.

Åka hem mitt i veckan är verkligen inte vad jag har tänkt mig.

*frustrerad*

Och jo visst. Det kanske har med byststorlek att göra. Kanske med naturligt urval. Men medias påtryckningar? Njae. Vet jag inte om jag vill hålla med om det. Dock grymt intressant läsning må jag säga. Tack för att jag fick snubbla över den bloggen en dag som denna.

************Update************************

Åka his?

MIttinatten

Jag vill inte sova. Det suger.

Och den som kommer på varför man finner människor vackra/ovackra kan ju meddela mig snarast. Eller trevlig/otrevlig.... Just let me know. I don't get it.

Chill pill

Det tackar vi för.


Jag garvar för jag vet hur mycket som är sant.



Weee!

Nä. Nu måste jag spela lite Halo 2 med Hasse.

****Update*****

Vart inget Halo 2 med Hasse. *lessensmiley*
Men jag handlade kläder med Werner. 2800 tror jag det gick på. Som tur var var det 70 % off. Nu är jag stolt ägare av ny kavaj, skjorta och byxor. Jeans to be precise. Inget matchar det andra. Men jag gillar allt.

Limp Bizkit owns all.

Mister Roger

Massa häftigt. Trodde vi hade löst en labb. Men nej då. Undras just var man ska ta vägen med allt.

My money is so on
this.

Var är Gabriel?

Vissa folk....

En del folk du vet. Sicka puckon.

Munsår och Xna

Mor löste problemet med den stulna låten. Verkar som om The Ark har använt sig av denna låten i melodifestivalen. Och en hel jävla del också.



Lite pinsamt. Men det får man ta.

Xna (som tydligen inte är en förkortning) är jättebra. Lär er det.

***********Update******************'

Slött kärleksliv? Partnern dålig i sängen? Pröva att lyssna på Howard Shore - The White Tree. Jag svär. Den dagen jag får ha sex med en låt.
*

Danne ägde mig. Han och Hasse har nu den bästa av frisyrer. Shaven haven. Restecp!


Organisation

Har städat lägenheten nu. Alla sladdar är ihoplindade och dolda. T.o.m. spikat fast en hel del sladd i väggen så den slipper ligga och skräpa.

Har nästan fått fram ett skrivbord också, men det är en bit kvar. Dessutom vill ja inte ha fram det. Jag vill ha ut det och sätta in ett nytt. Och så vill jag ha en hylla. Leca-stenarna börjar åka ner i källaren igen.

Ganska nöjd med mig själv om jag ska vara ärlig.

Lurdawg

Satt väldigt länge i skolan igår. När jag gick hem testade jag om jag om jag kom in i studion. Det gjorde jag. Jag satt och spelade trummor en stund i min ensamhet. Och sen hittade jag den stora pianot. Satt och slog två E-oktaver (om det är så man uttrycker sig) over and over and over and over again.

Nu har jag jävligt ont i fingrarna för jag har stulit Kalles bas. Roligt n all, men jag är nog musikaliskt handikappad. Synd och skam.

*************' Update

Har precis avslutat en 2,5 timme lång omgång i Slaget om Midgård med Gabriel. Om ni undrar  huruvida det är mycket eller inte så kan jag säga så här: Vi har klarat omgångar på under 20 minuter. Den här var inte ens lite rolig.
Jag är mör i huvudet.

<7 a framework?

Alltså. Ogre är bra. No doubt about it. Men om jag fick välja så skulle jag hoppa i säng med XNA långt före jag ens dansade med Ogre*.

Fick två låtar. Sofie vann.

Har sabbat min dator. Kommer nog avinstallera allt om någon vecka. Men just nu ser min dator ut som en supermac. Vad Bongen än säger. Det är kul.

Och just det. Jag har fått ventrilo-rösten att utannonsera vilka låtar som spelas upp i iTunes. Det tröttnar jag nog också på om ett tag.



* förutsatt att detta är den ordning som man plockar upp folk. Jag har aldrig varit bra på eller ens försökt att ragga upp någon/något. Om det är så att man ligger med någon innan man dansar så skulle jag självklart dansa med XNA finnan jag ligger med Ogre. Kanske är det så att man äter middag innan man pratar. Då skulle jag prata med XNA innan jag ens åt vurre med Ogre.
Ja. You get the picture.

Peter är snäll.

Jag hittade en grej när jag egentligen ska jobba. Det är helt häftigt som Wern skulle sagt.

Nu. Concentrate!

Ny frisyr

Vill se ut som Vin Diesel igen. Han är man.

Har fått en snygg tröja idag. Och Werner har fått en skateboard.

AFK

Jag vart lite borta en stund.

*****

Edit efter en Midgårdsförlust och lite browsing

Saker jag kommer sakna* (the one on the left).




*Ow. And don't think it's the very weird soon-to-be gross thing in the middle of the very pretty hair. I was actually referring to the not-yet-ex-hair itself.

Ljud

Hittade äntligen "en slemmig torsk" i originalutförande. Kurt Sunes Med Berit då förstås. Och den var det sämsta jag hört. Don't get the fuzz at all. Håll er borta från den låten!

Å andra sidan har jag också en av de bättre låtarna through all times. "Hockeyfrisyren" med De Lyckliga Kompisarna. Riktigt rolig. Snabb-punk. Men det får man ta.

Snygga saker

Har börjat intressera mig för DeviantArt. Finns en del sjukt snygga saker där. Andra saker bara sjuka. Jag lägger upp lit ebilder där tror jag. Tänker inte länka er dit än bara. Så duktig känner jag mig inte. Och som med alla andra saker (communitys, bloggar, medlemskap och mer) måste jag känna in lite. kanske det suger allt för mycket. Kanske ska jag göra något jättedumt och köpa en egen domän. Vad sägs?

HIttade
den här när jag browsade runt lite *oskyldigsmiley*
Såg den första gången på apoteket med Donika. Tycker faktikst att den är snygg. Värd att köpas och visas upp kanske?

Mer snygga förpackningar åt folket! Eller åtminstone mig!

Mention

Ida.

Så. Nu nämnd. Nöjd?

Ny dag nya prövningar

Lyssnar på ett gammalt avsnitt av Starkt Material efter som jag missade det i torsdags. Ska gå och handla för allt pålägg har gått och hängt sig över helgen.


Har suttit i Bongens armar och kollat Heroes. Är lite rädd för AIn. Den är jätterolig men som med allt så är det lite för lite tid till det jag ska göra. Jag är inte så snabb som läraren tror. Eller nåt. Vill jobba med Ai när jag vuxit upp (yeh right). Men egentligen vill jag nog flytta till New Zeeland och bara slacka mig fram. Kan tänka mig Australiens västkust också. Vore gytt som fan.

Nu måste jag handla. House is on tonight. Den enda serien jag följer via TV:n. Den och Bingo Royale då.

Tårögd

Åkt tåg idag. Det sög. Jag visste att det skulle suga.

Sitter och lyssnar på Jennifer när hon letar efter konstiga saker.

Elina gav mig en komplimang. Tror jag. Är inte säker. "Du är inte bög, men...."
Sug på den karamellen! *pisksnärtljud*

Träffade Eugenia. Gillart.

Hade en bra helg. Resandet sög. Åt ihjäl mig i lördags. Är fortfarande mätt. Jag svär. Tänker aldrig mer åka hem. Jag vill inte åka tusen miljoner timmar tåg. Nästa gång får någon fan hämta mig.
Vet inte om jag skrivit den här listan förut. Men jag skriver den nu igen i så fall.
Platser jag aldrig ska bo på:
Nässjö
Alvesta
Emmaboda
Växjö
Kristianstad
BLABLABLABLA and so on and so forth

*CHANGE OF MOOD*

Jag la på nu. Jag hatar det här bygget.
Hon hjälper mig att trivas med mig men är tre hekto för underbar för att jag inte vill fly härifrån. Jag blir frustrerad över att inte får vara med henne. Och det är bara h-o-n som vet det. Jag saknar henne som värst på det där jävla tåget. Elina vet vad jag snackar om. Tror jag terroriserade henne en gång med det. Jag hatar tåg. Jag tänker verkligen inte åka hem igen. Jag pallar det inte. Sitta still med sig själv i tusen timmar och bara tänka. Så fan heller jag utsätter mig för det.

*andasenstund*

Sanna. Du har så rätt, så rätt. Jag vill kunna byta utbildning. Jag klarar nog inget arbete i hela världen. Jag fattar inte hur jag ska klara mig. Jag tål inte samma sak i mer än en vecka på sin höjd. Så nu m-å-s-t-e jag härda ut. Jag vill klara det. Men inte lika mycket som jag bara vill ha det gjort.

*tillbakatillargochirriteradigen*

CAPSLOOOCKJGJHAEÅPEÖDÖVSÖDFÖLAEÖFKAÄDSFSDÄVBMBM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför vill alla mig allt just samtidigt? Det är inte coolt. Jag säger jävligt sällan nej och mår dåligt de gånger jag gör det. Senaste exemplet kan iofs fara åt fanders.

*Enteringsadmode*

Ska ställa mig i duschen. Sen sova. Sen fokusera. Jag har svårt med koncentrationen. Jennifer is breaking it. Eller egentligen är det jag som låter mig störas. Varför är det bara 24 timmar på ett dygn? Varför måste jag sova bort 8 av dem? Hata sömn. Mår inte så dåligt som
den där andra gången riktigt. Men skulle nog vilja. Det var längesen sist. Skulle kanske må bra av det. Åtminstone lite.
Vill komma in i det gröna huset på gården. Där kanske jag kan sätta upp min box-säck.

*irriterad*

Vill slå något. Jättehårt.
Vi får se hur jag slocknar ikväll. Håll tummen.

*************************************************

Have it any way....

_____________________________-

Update: har inte kommit in i duschen. Är fortfarande irriterad över min nuvarande position.
In the words of Lotta on Troublemaker Street:
"Gode Gud, skärp mig!"

Resor

Jag ska hem i morgon.

Jag ska till Sanna en gång, så jag kan baka bullar med världens mysigaste matte-kompis. Tack för i dag gumman. Du hjälpte en bit där mitt i konstig-föredraget. Det tackar jag för. Dock har inget hjälpt helt än. Har kollat på din skola men inget passar. Måste rensa hjärnan från allt vad datorer heter och börja på något nytt?

Eugenia ska hit en gång, så hon får se ankorna utanför skolan flyga.


BFME2 ska fara åt helvete för att det har kraschat en gång och laggar i största allmänhet.

hits