Fattigman

If I go live with what I know. G'damn!

Doomsday Clock är en bra låt.

Hur bra Sverige är.

GB vet vad jag tycker om Sverige. Det är inte så bra tycker jag.

Sitter och kollar in lägsta-bud-auktioner och ser att en och samma kille sitter i Malmö och ropar hem allt. Han/hon/den/det (man vet ju inte vad de där skåningarna är) har just fyllt arton och tycker att det är skitroligt att
ropa hem auktioner för att sedan gå ut på blocket och sälja skiten till fullpris. Låter som en vettig hobby. Sen kan han efter närmare efterforskning inte spela WoW heller. Efterbliven så det förslår.

Med detta i åtanke så vet jag inte hur jag vågar ge mig in på dessa auktioner. Vore ju skönt med en PS3a, men vafan. Sitter det kampare som inte vet hur en hunter ska se ut så är det bara att ge sig. Han kan säkert lägga bud som en hel man.

Googlade mitt eget handle.
En tjej som tycker att hon har rätt till mitt nick. Svensk dessutom (Se rubriken).
Någon random kille (?) som inte vet hur man sköter sin sida. Ska man nicka Aglet får man fan sköta sig.
Myspace-musik såklart. Ett plus för de vackra LEGOgubbarna.
En kille (gissar jag, han gillar Terry Gilliam) som sköter sina forum lite.
En gammal kille.

Men inget om mig. Jag syns inte på internet. Det känns skönt.

Hata snipers.

Halo Wars

Ingen bryr sig. Men HD-filmer be the shit.

Halo

Hur bra tycker jag det här är?
Jo. Så bra att jag tog reda på följande saker genom freeze-framing

<geek>
Warthog (Vehicle)
Air damage: 5
vehicle damage: 1
Infantry damage: 9
Structure Damage: 1
DEFENSE : 7

Rhino (Vehicle)
Air damage: 0
Vehicle Damage: 19
Infantry damage: 15
Structure damage: 42
DEFENSE: 36

Wolverine (Vehicle)
Air Damage: 14
Vehicle Damage: 5
Infatry DamagE: 3
Structure Damage: 5
DEFENSE: 14

Scorpion (Vehicle)
Air Damage: 22
Vehicle Damage: 93
Infantry Damage: 40
Structure Damage: 51
DEFENSE: 34
</geek>

Karlshamn redux

Testade Karlshamn med Jennifer. Det var intressant.
Och spännande. Och intressant.
Och varmt. Jag badade i havet t.o.m.

Jag vill ha pengar. Det finns så mycket jag vill införskaffa. Och så vill jag ha tillbaka min dator. Jag vill bygga saker med Emil och Kalle. Jag tror att vi kan bygga bra grejer. Vem har sagt att man måste bygga saker från grunden? Blir man bättre för det? Kolla bara på
Stranglehold. Eh? Jag har lite rätt? Eller vafan. Final Fantasy XIII (eller vilket nummer de nu är uppe i) har ju också unreal-motorn nu för tiden.

Ned money.

Framgång?

Fick mina 500 spänn av Riksbanken. Tackar tackar. Fick även pengar av Farmor. Tackar vänligast. Och av Eriks päron though I never met them.

Ska sätta upp bilder på väggen. Med Jennifer. Nästa vecka. Hoppas beställningen hinner gå fram. Ska även ta med mig grejer som man kan måla med. Det ska också bli bra.

Lyssnar på Muse.

Just det. Radion pratade om domedagen igår och idag begravningar. Så här ska min begravnings-spel-lista se ut:

Fire Coming Out of the Monkey's Head - Gorillaz
Don't Get Lost in Heaven - Gorillaz
Demon Days - Gorillaz


Gärna framfört av en kille med schysst röst och med massa körare. Det hade varit nice. Det är klart. Hittar man ingen som matchar Dennis Hopper  eller London Community Gospel Choir så... I'll be quite alright with the recording.
Sen vill jag att en rolig jävel håller i min begravning. Gärna en som inte riktigt gillar mig. Då blir det som svartast stämning.

Heheh Begravning.

Ska inte döpa mina ungar heller. Bastards.

Smack on the jaw

Sånt där... Jag är en grinig människa. Curse me.

Jävla helvete.

....



Vill sova. Länge.

hits