Skriver dåligt

Goddamn.
Precis när jag tyckte att jag hade fått upp en bra kontinuitet i skrivandet så skriver jag inte mindre än fyra inlägg somjag inte är nöjd med.
Publicerade ett nu. Två till kommer den här veckan. Och det sista (bröllopsinlägget) får bli en helt annan gång. För det vill jag ska bli bra innan världen får se det.

Hybris var ordet.

Jag kan

Jag har kommit på mig själv med att tycka att jag är bäst i världen på att skriva. Inte här. För här bryr jag mig inte. Men på det andra stället skriver jag som en mästare.

När jag vet och bryr mig om vad jag ska skriva. Då blir det bra.

Alla kan inte skriva.

Har dessutom blivit länkad av jobbet. Det kan bli lite konstigt....

Någon gillar intitiativet

"fan va gött med en tv-spelsblogg roger"

Fredrik gillar idén på msn iaf.

Mitt jobb

They say those who can't just instruct others.
- Turning on the Screw, Queens of the Stone Age.

Oh happy day

Jag har städat hos sköldpaddan. Den har fått belysning, stenar och pump (även om den hatar pumpen).

Jag har kanske hittat ett trumset som jag kan spela på i helgen.

Och som av en händelse har skolan hyrt in en grafiker som tatuerar.

Jag har biljetter till världens bästa band.

Finns bara en sak som skulle kunna göra mig gladare.

Här är jag

Jag har jobb.
Jag är kär.

Jag är snart tillbaka.

hits