Får och tankar

"The End of All Things - Howard Shore" spelades senaste gången den 28 Oktober 2006 kl 01.42

Jag har byggt klart en labb nu. En tank som söker fiender och DÖDAR dem. Trevligt värre. Nu har jag bara fåren kvar. De är lite klurigare känns det som. Alltid svårt att börja på nytt.

Tycker mindre om heter det!

Ny film. Eller ja.

Kärlek via högtalarna

Nu ska vi se. Jag ska inte till hultsfred. That's that. Ber om ursäkt till Elina som jag nästan hade lovat lite att jag skulle ta med mig. Men erbjudandet står kvar. Bara lite i ett annat land den här gången.

Och våga tanka Google earth. Det äger.


Tyra Banks

Skulel skriva något asballt förut. Men kommer inte ihåg det. Helger försvinner för fort. Jag hinner inte riktigt med det jag vill göra. Det är inte bra.
Inte bra alls.

Men jag bryr mig inte.*

Jo, det coola får ersättas med lite quotes från scrubs. Som trean för övrigt har visat två, för mig, helt osedda avsnitt. På rad!

"But Carla, I need 30 minutes of for play before I can make proper love to you."
"Tyra Banks!"
"Hngnnhh"
"There, you're ready."

* Jag bryr mig egentligen tror jag. Det har blivit mer av ett slags mantra av det hela. Bra att ha i svåra stunder.

Våt sand

She came up. And that particular thing came up. A sting of weirdness came over me and the room filled with a strange awkwardness.

Jag tänker för mycket.

Jag har haft min första bakfylla. Det var inte alls roligt.
Jag har motivationsproblem. Hoppas att det kan ändras i nästa veecka. Troligen inte. Jag kommer nog inte ens förbi morgondagen.

*roparpåhjälpsmiley*

Jennifer är här för sällan tycker Wern.
hmm.....
She's sixteen, she cannot just come here. That's that.

I don't like where this is all heading.
Or is it just that I don't see what's heading where?

Gillar Eugenia också. Mysig tös. Dock flyger ankor. Och änder. Och andra konstiga fåglar.

Såg på pucca - funny love på youtube. Inte min burk hallonsylt direkt.

Regnbågssexan.

En tanke slog mig.
I'm going to keep it to myself.
Klart jag inte kommer!
Here it goes:

"Tänk om."

Och jag blev glad. Så innerligen.

Trista typer

Min granne suger allt sugigt som någonsin sugits.

Kommer hem och ber min andra granne sänka musiken innan han ens hunnit till sin egen lägenhet. Vissa förtjänar att få spö. Om någon kan komma på hur man ska få ut honom ur huset utan att bryta mot lagen
kontakta mig. Om någon har ett hållbart förslag även ytanför lagens gränser så säg till då också vafan.

Kan man få någon vräkt p.g.a. tristess? Hmmm..... Tål att tänkas på....

*****

I övrigt har jag hittat hur man kan implementera Ogre i C#. Det innebär att en lättare spelmotor kan börja byggas mot en 360.

Och vad det gäller helårsprojekt kan jag vara med. Fast då med en grupp som vill arbeta. Eller åtminstone anstränger sig mer än andra. Jag nämner inga namn *eyeroll*

Peace out!

Nu ska vi bränna pengar igen

Jodå. Den kommer tillbaka. Helvetesmaskinen som lät för mycket, var tung, ganska ful, hade tråkigt spel at the time och som inte höll måttet mest i allmänhet. Ska ett nytt spel och en bredbandsuppkoppling kunna ändra på detta? Ska tre-pers coop i The Entertainment Capital of the World kunna tränga undan ett dåligt minne med de oh-not-so-bad locust? Vi får se. Framtiden får visa.

Saknar inte Jennifer.

Eller mamma.

Eller Söt heller.

(By now you should have figured
it out)

Har tänkt på massa saker att skriva här . Men jag har ju som sagt alltid dåligt minne. Riktigt dåligt minne.

Och ja. Taftamannabag är helt ok. Massa låtsasord. Men som vanligt grym musik.

På tal om Martin. Han har gjort officiell sak av lillasyster nu. Ny musik på svenska. Mysigt.

Earl

"He's not just drunk. He's uncle Roger drunk."

Nice.

hits