Tennis - uppdaterad med världens bästa grejer

Siffror som inte ska läsas, undersökas eller brys om.
Jag sabbar för mig själv genom att ha dem.
Jag sabbar för många människor i min omgivning genom at skriva ned dem.

1631
20101127

I really hate myself at times. Curse!

***Update***
Det som inte finns på internet finns inte. Sån tur jag har att jag lever i ett informationssamhälle där man inte behöver minnas saker eftersom alla spelar in allt åt dig.
Höjdpunkter från Where the Action is.

Josh Homme sa att han skulle rövknulla de som kastade skit på honom. Och om vi inte trodde honom skulle vi fråga Norge. Ingen fattade mycket.
Det här förklarar allt!


Och världens proffesionellaste återupphämtning av en spelning som går två tredjedelar helt åt helvete ser ut so följer



Jag tror det var här jag släppte staketet. Världens. Bästa. Låt.


Nu sitter jag här och mår dåligt. Roskilde kan inte mäta sig med det här. Inget inom den närmaste framtiden kan mäta sig med det här. Jag förstår nu varför vissa människor följer efter vissa artister runtom på hela turnéer. Jag skulle göra det bara för att få röja till Queens of the Stone Age med alla fans från alla platser.
Lite tårögd tror jag allt att jag är.

***Update igen***
Fuck. Jag hittade
den här.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits