Humor

Om man ska teorisera över humor kommer man bli knäpp. Henrik Schyffert gjorde en fantastisk serie för ett tag sedan som han blev starkt avrådd att inte genomföra. Men när jag läser Vesslans blogg så skrattar jag åt allt som inte träffar det minsta nära mig. Och jag undrar om Vesslan själv har några gränser. För jag garvar inte åt det faktum att han på något sätt hatar pirater. Det som för mig är framtiden.

Jag vill ju bara säga far åt helvete. Men just idag orkar jag inte.

Sämsta söndagen på skitlänge. T.o.m. mamma tycker det. Då är det illa. Utav fan.

Jaja. Them Crooked Vultures börjar krypa fram iaf. Det kan jag inte annat än älska

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits