Besvikelser slår hårt.

Betalade i helgen dryga 300 kronor för att åka till Örebro och se på Heman Hunters. Införskaffade tills dess deras samlade hits, tidigare insjungna av författarna själva och lyssnade in mig tillsammans med alla som följde med. Drack sprit på lördagen och begav mig på söndagen för att se bandet som öppnade. Samma jag åkt dit för att kolla på. Samma band som gjorde den kortaste spelningen jag varit med om.

Hela konserten i Livebloggform:
12:30 Konfrencier: Det är en stor ära för mig att få presentera Öreskogas mest kända källarband. De har 24 spelningar i sommar och inleder Yeahfestivalens andra dag. Plats på scen för HeEEEeEEeEman Hunters (älgning)!
*applåder*
12:30:40 "Bert": Hej. Det är vi som är Heman Hunters. Vi tänkte spel en ny låt.
*wtfnylåt?*
12:31 Låten börjar med alldeles för mycket playback för att någon ska må bra.
12:33 "Åke" gör ett gitarrsolo.
12:33:30 "Åke" slutar
"Bert": Varförs slutar du?
"Åke":Det är lika bra.
"Bert": Tack för oss!
*applåder...?*
12:34 Konsert slut.

Vad i hela helvete?

Fick svar från Stockholm. Aight!

Kommentarer:
Postat av: syrran

svar från stockholm? what?

2009-06-03 @ 15:53:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits