Ursäkternas Afton

Sitter i Karlshamn och packar. Det går sakta. Lådorna tar slut ganska fort. Jag har hela köket kvar i princip. Och dessa möbler! Överallt. Stora. Jobbiga. Damned hell furniture!

Jag vill också be om ursäkt. Fast ändå inte. Nämner inga namn. Kan säga såhär mycket: Det är bokat. Nu.
Kanske tar jag ut segern lite i förskott. Betalningen är inte genomförd än. Formalia.

Har räknat lite på vissa förhållanden till vissa människor också. Jag anar att det 717 dagar kvar (give or take) till nästa grej. Eller, inte grej liksom. Snarare då vi kan diskutera...
Förlåt.
Jag skrämmer dig mig.
717 dagar är fruktansvärt länge.

Som sagt. Lådorna börjar ta slut. Men det är inte lika illa som
sist jag avslutade något. Inte ens i närheten. Visst hittar jag gamla grejer som jag blir glad av. Lappar från Ilma. Ylvas student-tack-kort till mig. Tunnelbanekarta från London.
Bilder.
Cursed pictures.

Jag ska bygga en sak åt dig. Ett projekt. Du gillar ju sånt. Du kanske kan gilla mitt. *nervössmiley*

Jaja, skiter väl jag i. Vi avslutar med en liten glad nyhet istället.

***Update***
717 dagar är fel. Återkommer med korrekt siffra alt. datum.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits