En rörigare dag än lovligt

För det första:
Jag hittade en grej som jag tänkte att vi kunde ha kul med på fredag.... men självklart går jag och har sönder den... får se om jag lyckas sätta ihop den igen. Annars ska jag gå till grannen i morgon och hitta en lite mer krävande grej. Krävande men dödligt rolig. Eller ja. Kanske lite för macho för många i sällskapet. Jag ger er två timmar, sen har alla provat den, vare sig ni vill eller inte. That is: Om jag får låna den....

Nummer två:
Jag lyckades tappa bort mitt körkort i några timmar, inte bra. Särskilt inte som jag körde bil utan det. Dum dum dum.

Third:
Mitt kontokort försvann i samma veva. Jättenervös.

Err... sen hämtade jag bananlådor. Så nu har jag börjat packa på allvar. *ledsensmiley* fast när man packar så hittar man massa gamla saker. En del bra, en del mindre upphetsande. Bra grejer kan nämnas vara:
En badboll formad som ett av de där hundmonstrena i mariospelen.
Mindre bra:
Örngott från en f.d. flickvän *konstigtleendesmiley*

Och för att svara på lite kommentarer på det här bygget:

Sanna: Jag har inte ditt nummer och kan därför inte ge dig ett sms. Men jag hoppas att detta ändras på fredag.
Syster: Ge fan i att tacka när det inte finns någon som helst anledning till det. Jag kan ju inte direkt förstå vad exakt du tackar för, men att tacka känns bara överflödigt. När jag gör något riktigt häftigt någon gång, då kan du ju tacka. Men än så länge uppfyller jag bara mina plikter som bror. Och då behövs inga tack. Din vänskap är tack nog.

På återseende alla!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits