Läxor

Jani, inte en dag hann gå på den här skolan förrns man fick läxor! *tyckaomsmiley*
Smällar man får ta tycker jag.

Vi fick se lite häftiga grejer som en kille hade gjort. Tyvärr fick vi inte se Metronome som jag hade hoppats. Det är tydligen inte min skola som gör det, utan en annan två-årig KY-utbildning som ligger i samma hus som min skola *bliliteledsensmiley*
Men det vi fick se var inte sämre. Eller, det var ju inte värdigt next-gen men det första spelet var het klart coolt. Ett shoot'em up baserat på ljus. Jag tror att det var pixelbaserat. Det såg skitbra ut iaf. Gillade skarpt alla partikeleffekter. Men å andra sidan, snygga sådana kan ensamt göra ett helt spel, så det kanske inte var så bra trots allt.

Ok, om vi slutar nörda oss en stund så att ni andra kan ta och läsa också.

För det första ska jag göra något som en bekant till mig har väntat på länge:
Jag tar tillbaka vad jag skrev om Ida för ett tag sedan. (
http://roger.webblogg.se/2005/july/ibland-har-man-tur.html) Hon har tydligen aldrig nonchalerat mig. Jag har heller aldrig påstått att hon är tolv (12) år, så ni som tror det kan sluta tro det med en gång.

Efter skolan idag var jag och köpte biljett hem. Känns lite kluvet att åka hem efter den brakfest jag ändå hoppas att det blev hos mig. Men. Har jag tur så ser jag lite folk som inte kom dit. Och har jag ännu mer tur så kanske jag får prata med dem.

Jag tror att jag fick SMS någon gång inatt också. Jag har för mig att jag svarade på ett sådant. Om någon fått ett ologiskt SMS från mig så kan ni bortse från det. Jag var nämligen ganska trött då jag skrev det.

Nu ska jag göra min första läxa. Den ska hör och häpna lämnas in på papper. Handskrivet om man vill. Ha! Det trodde jag aldrig om den här skolan. Som tur var övade jag på att skriva för hand förra veckan.

Tusen kramar till de som vill (och massor fler till de som läser vad jag skriver)

/längtar snart hem

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits