Mer festdetaljer

Mmm... Det börjar dra ihop sig. Eller ja. Egentligen inte. Men ändå: Det har kommit in uppemot 20 anmälningar av folk. så vi kommer nog bli en del. Jag tackar er på förhand för att ni kommer!

 

Så här är det: Sist jag hade kalas blev det tokigt dyrt. Och med tanke på att jag precis skaffat lägenhet och inser att jag kommerat få leva under existensminium som student så har jag beslutat fäljande:

 

Ta med er egen mat. Vi grillar. Jag har grill, potatissallad, sallad, tallrikar, bestick, senap, ketshup, räksallad, bostongurka, rostad lök och vad som krävs för att er mat ska smaka gott.

Ta med er egen dricka. Vi dricker. Jag kan tänka mig att bjuda på en dricka eller två (svag dricka that is) men jag ser helst att om ni vill bli glada, berusade eller kanske rentav tokfulla, att ni tar med er egen dricka.

Tills vidare: ha det trevligt! Och minns detta: Att oroa sig över framtiden är lika effektivtsom att lösa ett matematiskt problem genom att tugga tuggummi.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Roger har en blogg! Åh vad ja blir glad.*Nynnar detta som en sång*. Nu åker du upp bland mina länkar! Woho!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits