Nyifnlfyttad

Eller ja, rubriken borde snarare vara: Bredbandet inkopplat.


Kom fram igår. Packade upp i princip allt. Åt Mcdonalds-mat. Inte för upphetsande, men jag var hungrig och mamma bjöd *stortleendesmiley*

Idag har jag mest gjort ingenting. Träffade mina room mates. De är inga nördar iaf *jättegladsmiley*. Och jag tror att jag känner Pers (det är den ene av dem) bror. Men ja gär inte säker. Får forska vidare i detta.


Ok i går då: Saknade er alla så fruktansvärt mycket. I morses var det inte bättre. Och sen på dagen när jag blev själv i lägenheten var det riktigt illa. Då startade jag lite musik. Och dum som jag är så startade jag James Blunts skiva. Tog tre låtar innan jag fick någon slags instängd panikångest.
Bytte fort som attan till Liptones. Har visserligen mycket fina minnen till hemmavid med det bandet också, men de är mer åt det tokroliga hållet. Inte så illa alltså.


Satte mig och kollade på Konungens Återkomst [mihistaaaaaaake!]. Jättedeppig.


Ni anar inte hur mycket jag saknar er. Jag är jätteglad över hur många som kom till min fest. Jag hade väldigt trevligt och trots att jag inte var vid mina sinnens fulla bruk så försökte jag ändå få er att förstå att jag menade allvar när jag sa hur mycket trevliga människor ni är. Jag lovar. Hade jag fått göra om det (vilket jag kanske får) så hade jag varit spiknykter och ändå sagt samma saker och kramat er lika länge.


***


Fick igång bredbandet. Via MSN får jag reda på att världen inte förändras bara för att jag flyttar. Känns skönt. Nu kan ja gå och lägga mig ganska lugn. Kanske borde oroa mig för riktiga saker istället. Typ att skolan börjar i morgon.


Hmmm... Which reminds me. I should get some sleep.


Kommentarer:
Postat av: [email protected]

Festen var great! Och du var full! Du måste rapportera allt som händer i ditt liv nu, det vet du va? För jag måste veta allt...allt...allt...

Lycka till i skolan!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits