Skolans andra dag

Efter gårdagens ganska deprimerande inledning så fick vi idag sätta oss ner och sikutera lite programmering. Eller ja. Efter det att installationen som tog fyra timmar var klar. Seriously det tog fyra timmar. och sen gjorde vi inte så mycket. Jag är lite orolig att det inte kommer bli så mycket att göra på ett tag, jag kommer inte bry mig om att göra saker och så rätt som det är: PANG! Allt-på-en-gång-skitsvårt.
Tills dess får jag väl sitta i ovisshet och grubbla.

Det finns sjukt mycket nördar i klassen. Och sen finns det de som bara är skumma. Jag vetefan var jag hamnat. This is definetily not Ecuador!
Kommer väl att lösa sig till sist.

*slut på nörderi*

Det är tråkigt att laga mat. Det tar tid och det är så svårt att välja vad man ska laga. Jag vill nog egentligen bo själv. Då kan man dessutom ha exakt den ordning man vill i HELA lägenheten. Det vore skönt. Tänk att återigen få ha sin king-of-no-pants-day på söndagar.

Ska leta efter lägenheter hela tiden.. Can't wait to live on my own. Den här hyran går inte att ha. 

Nu ska jag fan ta och sova. Och nästa gång jag kommer på något häftigt så ska jag skriva det med en gång. Nu förtiden är jag off-line ca en timme om dagen och det vore väl sjutton också om ja ginte kunde skriva något intressant någon gång.

*dansar*

Och just det. Nedan ä en bild över min lägenhet. Och VIP-folket har redan sett den.



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits