Kryddig flicka @ min lägenhet

Hittade en gammal flamma i lådan som mamma tog med sig ner.
Röd-brun-blond-svart-hårig, 40 minuter lång och underbar att lyssna på. Spice girls håller än. Gör de jobbiga timmarna lite kortare. Om det nu är bra eller dåligt har jag ännu ej räknat ut.

24 timmar kvar nu. Sen står jag där. Tillsammans med de andra flarnen. Hmm.. Detta kommer bli så intressant. Min första högskoleredovisning. Hade varit lättare att genomföra om skolan inte varit så flummig. Först säger de: "Fri lek!", "Gör som ni vill, vi är inte så hårda i this-n-that!" och "Detta är inte så farligt, det viktigaste är att ni har kul och att ni lär er något."

Sen skickar de ut lappar som beskriver hur vi skulle ha gjort, när det är bara en halv arbetsvecka kvar. Lappasr som beskriver en arbetsgång ämnad för rutinerade högskolestudenter och som inte på något sätt kan liknas vid det första de sa om projektet. Det känns inte bekvämt.

Jag längtar till matten. Den är logisk. Och enligt vissa personer *wink* så är det tydligen bra.

/ag1337 (all hail the mighty JDN!)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits