En helt vanlig helg

En bra helg. Helt normalt. Inget hände värt att nämnas. Jag mår lika bra som vanligt.

Lite detaljer bara:
Oscar (should you ever read this): No hard feelings whatsoever. True story. Och jag uppskattar ärlighet.

Kristin: Jag är orolig för dig. På riktigt. Mindre alkohol nästa gång. Snälla. För min skull?

Ida: Jag tycker som Oscar. Men allt, och verkligen ALLT är bara upp till dig i slutändan.

Ilma: Stop it! I'm blushing!

Mormor: Tack för väskan och grejerna. Men sluta vara uppe på nätterna p.g.a. att ditt barnbarn inte kan läsa skyltar, eller vad det nu var jag gjorde *blinkarmedenaögatmotenperson*

Phia: Världens kram! (kan någon som bor närmare henne ge den till henne??)

Farmor: Tack för bidraget! Kom väl till pass!

Kalle: Vem fan är du? Jävligt skön verkar du vara iaf  *blinkarmedenaögatsmiley*

***

Hade massa jag ville få ur mig. Men med tanke på att jag tids nog kommer över ... saker, så kommer jag Inte skriva ned det.
Jag känner bara för att må lite dåligt nu. Inte bra egentligen så här dagen innan en ny kurs ska påbörjas.

Nu ska vi bli djupa!
Det var längesedan nu, men ja vet att ni har saknat den: Veckans Känsla!
Denna veckas känsla har präglats oerhört mycket av helgens .. företeelser. En häftigare känslomässig berg-och-dalbana får man fanimig leta efter. Det är inte bra för kroppen. Eller mest huvudet.

Veckans känsla:
Dreamtheater
och då främst Metropolis part 2: scenes from a memory.
"
Where did we come from?
Why are we here?
Where do we go when we die?
What lies beyond
And what lay before?
Is anything certain in life?

They say " Life is too short"
"The here and the now"
And " You`re only given one shot"
But could there be more
Have I lived before
Or could this be all that we`ve got?"

Smaka på den ni!

***

Nu gå och sova.
/hemlängtan

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits