*öppenmunsmiley*

*varning! följande inlägg kan innehålla termer som vanligt folk inte förstår. Det är fullt av nörderi och vanligt folk undanbedes att ens försöka läsa det. Det innehåller dessutom svordomar och man bör därför vara försiktig när man läser det.*

Alltså. Jag har börjat sluta svära. Hur ogramatisk den meningnen än är så är det så. Jag tänker efter nuförtiden innan jag öppnar munnen. Jag har suddit ett flertal rader både här och på MSN innan jag klickat på ok. Det går nog inte jättebra. Mycket sliper nog igenom fortfarande. Men Rom byggdes inte på en dag och det här är ett lika stort om inte större projekt. Jag hoppas med detta kunna skapa en trevligare omgivning och tids nog kunna få andra att sluta svära. Jag har nämligen hört hur det låter. Och det låter hemskt. Speciellt mina systrar. Men som sagt, för att kunna säga ifrån så känner jag att jag själv måste sluta först.

men

Idag. Denna timme. Just nu. Jag kan inte låta bli. Jag är så hög man kan bli utan att ta droger.
Jag har idag sett Den. Filmen.
Jag skakar. Jag kan inte tänka klart. Jag sitter bara och gapar. Den var så bra som man hade hoppats. Den var faktiskt bättre än så. Den var inte bara bra för att jag upplevde den första delen för en sisådär åtta-nio år sedan. Jag kommer inte gå in på hur bra första delen var. Vi kan bara säga att den var Bra. Om vi håller oss till Bra så slippe rjag sväva ut.

För er som inte sett Den än kan jag säga så här:
Minns ni när Carrie Ann-Moss Hoppade upp i luften och kameran snurrade runt och hade sig? Det var 1999 om ni undrar. Filmen i fråga var Matrix.
Filmen jag såg idag (för bara några minuter sedan) var så snygg i alla scener. Ja ni läste rätt.
Alla scener. Hela tiden.

Med anledning av detta så måste jag få uttrycka min uppselthet med en liten, liten svordom.
 *fyfanihelvetejävlarsatannegergrek!*
Ok. Tack.

Jag fick i inledningen av Filmen gåshud. Jag brukar få gåshud av bra musik, trevliga sagor och bestick mot porslin (det sistnämnda är dock ingen bra form av gåshud).
Jag har aldrig i mitt unga liv upplevt en extremare form av gåshud. Jag trodde allvarligt att huden skulle spricka.
 *fyfanihelvetejävlarsatannegergrek!*
Oj förlåt. Let's move on.

I am speechless. I wil just have to get back to this on a later occasion.

Ha det bra tills dess! Jag vet att jag komemr det!

/Roger

just det. Filmen med stort F: Final Fantasy VII: Advent Children
Om ni undrade *blinkalitemedenaögatsmiley*


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits