WTF are you doing back home?

Nu har gränsen nåtts. Nu saknar Lindis mig *eyeroll*

Hjälper inte. Jag vill inte hem än.

Fick sms av Molly idag. Hon lyckas alltid skicka när man absolut allra jätteminst anar det. Det är ju lite kul. Hon gillar Crouching Tiger Hdden Dragon. Trodde jag inte om henne. But then again: jag känner henne inte så väl.

På tal om ingenting: My ass hurts! Jag sitter på den enda lecasten jag äger. Den är en trettiondel av min framtida bar, men just nu tjänstgör den som min datorstol. Har städat lägenheten och vill inte sitta i soffan med datorn längre.
Jag ger mig själv tills i morgon, sen sitter jag i soffan igen.

Mitt hår är på tapeten igen. Jag får inte klippa mig. Men jag har fått en rabattkupong hos en frisör.
Coincidence? I think not!
Får se hur jag gör. Det beror på. Ja. En del grejer. Mest pengar.

Danmark! Jag ska dit. Så är det bara. Jag vill ha alkohol. Och att jag vill ha det skrämmer mig.
Hjälp? Någon?

Saknar er alla! Jag lovar. True story!

/räknar ner.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits