Spindeln i nätet

Sanna överraskar genom att ha sjuk koll på min syster. Det är lite coolt. En länk på Sannas blogg kan gå en bit. Har jag fått för mig.

Jag gjorde en häftig grej idag.**

Jag ska redovisa i morgon. Det ska filmas och sedan ska vi titta på det. Fy fasiken vad jag hatar mig själv på film. Eller ljudupptagning. Eller kort. Hmm. En del kort blir bra. Courtesy of Kalle:
image17

Är trött som få, men måste träna lite på redovisningen. Vetefan vad jag kan säga om ett projekt som jag vet allt om. Eller kanske snarare ingenting om. Jag kan koden utantill. Men självaste spelet är mig ganska okänt.

**Update: DOUBLE KICKFLIP!!
Efter en månad utan att ens kunna flipa vanligt så går jag och byter bräda, landar en kickflip lite halvslött. Sen smaskar jag in två sköna varv på en gång! I did it twice too. G'damn I feel nice now.

Och just det. Bli länkad av Sanna resulterar i en ökning av läsare med ca 500% baserat på gårdagens besökare jämfört med dagens besökare.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits